Selecteer je taal:
100% authentieke, geverifieerde reviews.
Leonard D. beoordeelde
Try the bouillon, asking the waitress to add a few vegetables. It goes well with the bo-bun. I appreciated the very good service.
Romain L. beoordeelde
Cela fait 4 fois que nous venons et nous y retournerons. Très bon rapport qualité prix.
Albane C. beoordeelde
Julie H. beoordeelde
PHILIPPE H. beoordeelde
Gernut V. beoordeelde
Very friendly, nice calm Atmosphäre, very good food
CHRISTELLE S. beoordeelde
Bon et service rapide le midi
KOHN T. beoordeelde
Bon et pas cher
Ripart G. beoordeelde
Cuisine délicieuse ,personnel accueillant